Dumande relative à l'operazione d'investimentu

Per i clienti chì entranu in cuntattu cù questa industria per a prima volta, anu bisognu di sapè è attente à:

Investigazione di pre-investimentu: prima capisce a situazione di u mercatu lucale, a situazione di vendita, a dumanda, i fabbricanti pertinenti lucali.Per capisce megliu a scala d'investimentu.

Prublemu di l'equipaggiu d'investimentu: secondu e dumande telefoniche di i clienti, ùn sanu micca in quale l'equipaggiu per invistisce. In fatti, per l'investimentu iniziale di i pruduttori, sempre chì l'acquistu di una macchina formatrice di tazza di carta, una macchina formatrice di tazza di carta, una tazza di carta. macchina mantellu è altre machini furmendu rilativi pò esse.

Tutti in u prucessu Amparate dintra tazza di carta, pruduzzione ciotola di carta implica laminating machine |machini di stampa ||macchina di taglio pressa indentation tangente machine è equipaggiu rilativi.L'investimentu attuale ùn hà micca bisognu di i machini sopra, scrivimu in u flussu di prucessu, hè di lascià i clienti capiscenu a tazza di carta, ciotola di carta, prucessu di pruduzzione di lunch box di carta, piuttostu chè d'invistisce in quelli machini.Eccu una spiegazione dettagliata:

1. Film drenching machine, u prezzu di 300.000 - 600.000;Cutting machine, u prezzu di più di 100.000 yuan;Macchinari di stampa, stampa offset, stampa di piastra cuncava, prezzu di stampa offset almenu 150.000, u prezzu di stampa in rotocalco hè più caru.A macchina di taglio di indentazione piatta hè relativamente economica.

2. Drenching machine è taglio machine: machini essenziali pruduttori di carta.Se ùn avete micca bisognu di stallà una fabbrica di carta, ùn avete micca bisognu di cumprà una machina drenching è una slitting machine.

3. Printing machine è pressa indentation taglio machine: stamping Manufacturers machini nicissariu.Dunque hè quasi fora di quistione.

4. Per a carta cruda, parechji pruduttori di carta furnisce i servizii di stampa è di taglio, cusì à l'iniziu di l'investimentu in u stabilimentu di tazzi di carta, i pruduttori di bowl di carta, cumprà direttamente una bona stampata di pezzi di tazza di carta.Perchè u costu di stampa è die-cutting in a pruduzzione di tazzi di carta, ciotole di carta cuntatu per una piccula proporzione di u costu, u costu hè principalmente determinatu da a dimensione di tazzi di carta, pesu di carta.

Surghjente di vendita: Per i tazzi di carta, pudete cunsiderà tazzi di carta di mercatu, tazzi di carta di publicità, tazzi di carta d'alta qualità.In generale, a dumanda di tazza di carta di u mercatu hè a più grande, cusì parechji pruduttori sceglienu a tazza di carta di u mercatu cum'è u pruduttu principale.Ci hè publicità tazza di carta, cuntattate certi dipartimenti di u guvernu, grande cumpagnie per elli à fà publicità tazza di carta, piccula dumanda, ma relativamente parlante, u prezzu di publicità tazza di carta hè più altu ch'è u tazza di carta di u mercatu, u prufittu hè più altu ch'è u carta di u mercatu. tazza.


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022